Friday, November 5, 2010

mod:(28 10 2010) dok cangak kt umh selepas abh stam,,and now waiting for muet,,(13 11 2010)

1 11 10..perlis dilanda banjir slepas lima tahun(2005)..
banjir kali ni awal juga,,dan rasanya banjir kali ni teruk la jugak,,,
mana tidaknya,,kot belah bintong ni(kawasan umah aku) x pernah banjir..(kecuali biiznillah)..
say my father:selama dia hidup 48 tahun(tua la jugak ayah aku ni) x pernah la kwsn wang besaq banjir.......tp alhamdulillah,,umh aku x dinaiki ayaq(x bnjir la dlm umh ni)...tp klau nk ikut umh aku seakan jd pulau setelah di kelilingi ayaq,,

mujoq la aku x p skolah(al maad)..keadaan disana lg teruk,,mmang cabaran & ujian kpd semua kwn2,,mereka ni aku angap as the fighter,,coz sanggup redah dlm ayaq sepanjang jln arau hingga ke jejantas smk arau,,fuhh,,mmang la diorang nie,,the fighter!!(x kira laki ka pompuan ka)...

alhamdulillah,,selepas beberapa hari(3 or4 11 10) banjir semakin surut la,,,
ayah aku ngn adik aku ni,,gagah nk p rombongan jugak walaupon banjir,,hee,,he,,
apapon doakan diorang smpai ke kl...(alhamdulillah sampai dgn selamat!!!!)

1 comment:

  1. dah lama DAN tak update blog... bila angah nampak ada entry baru teruja...nak baca... hem... rajin2 lah tulis dlm blog bleh update pasal hampa semua kat sana... best of luck utk MUET!

    ReplyDelete